آموزش دوربین مدار بسته

از کدام دوربین برای حیاط منزل استفاده کنیم

دوربین برای حیاط منزل

امروز و در این پست میخواهیم در خصوص انتخاب دوربین برای حیاط منزل به بحث و بررسی بپردازیم. تا انتهای این مطلب مفید در کنار ما باشید و این مقاله مفید را مطالعه کرده و نظرات خود را در بخش کامنت ها برای ما بنویسید.

در انتخاب یک دوربین مداربسته برای استفاده در حیاط منزل میبایست به ویژگی ها و موارد گوناگونی توجه کنید که در ادامه به بیان آنها خواهخیم پرداخت.

دوربین برای حیاط منزل

 

بهترین دوربین برای حیاط منزل

همانطور که در بالا گفتیم بررسی یک سری ویژگی برای انتخاب دوربین مداربسته ارزان و مناسب برای حیاط منزل لازم است. مهمترین ویژگی که شما بایn برای انتخاب دوربین برای حیاط منزل بررسی کنید این است که متراژ حیاط شما چه مقدار است و آیا این که حیاط شما نقطه کور دارد یا خیر دیوار های آن کوتاه است یا بلند بخش مسقف برای پارکینک دارد یا خیر. تمامی این عوامل و عوامل دیگر در انتخاب دوربین شما تاثیر گذار است.

نصب دوربین مداربسته در حیاط منزل مزیت های خوبی مانند جلوگیری از سرقت احتمالی و امکان دیدن حیاط منزل از فاصله دور حتی در مسافرت را به شما میدهد.

متراژ حیاط شما در انتخاب دوربین مداربسته برای حیاط مهم است هرچقدر مقدار متراژ بیشتر باشد شما باید از تعداد دوربین بیشتری در حیاط خود استفاده کنید.

انواع دوربین مداربسته برای استفاده در حیاط

استفاده از دوربین های چرخشی و با زوم وریفوکال برای حیاط هایی که دیوان بلند و دارای نقطه کور هستند بسیار مناسب است. قیمت دوربین مداربسته چرخشی نسبت به نوع های دیگر دوربین قیمت نسبتا بالاتری دارند البته این قیمت بیشتر بسیار زیاد نیست و تفاوت بسیار اندکی دارند.

به شما پیشنهاد میشود از دوربین در گوشه های حیاط و در های اصلی مانند درب اصلی حیاط و درب منزل که در داخل حیاط است استفاده نمایید. یک دوربین بولت معمکولی اما با قابلیت دید در شب برای جلوی درب ها مناسب است.

اگر شما در حاط خود قسمت مسقف دارید میتوانید از دوربین های دام و اسپید دام استفاده کنید. سعی کنید از دوربین های پلاستیکی استفاده نکنید و حتما دوربین مداربسته فلزی که دارای استحکام بالا در عوامل طبیعی مانند سرما گرما و برف و باران و ضد آب هستند استفاده نمایید.

تا اگر برای مدت طولانی در منزل نبودید دوربین ها دچار مشکل فنی نشوند که منجر به قطع شدن تصاویر دریافتی شما شوند. حتما با نصب نرم افزار های انتقال تصویر بر روی موبایل خود امکان دیدن تصویر محیط را فراهم نمایید. بدین منظور با اتصال دستگاه ضبط کننده خود به اینترنت میتوانید با نصب برنامه های مخصوص به راحتی از راه دور تصاویر حیاط خود را ببینید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید