آموزش دوربین مدار بسته

کدام دوربین مداربسته برای آسانسور بهتر است

دوربین مداربسته برای آسانسور

امروز در این مقاله بسیار کاربردی و مفید میخوهیم چندین دوربین مداربسته برای آسانسور به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه به شما خواهیم گفت که یک دوربین مداربسته برای استفاده در آسانسور باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

پس در ادامه با ما همراه باشید و نظرات و سوالات خود را برای ما کامنت کنید.

برای اینکه بتوانیم یک دوربین مداربسته برای داخل یک آسانسور انتخاب نماییم باید چندین معیار را در نظر بگیریم و دوربینی انتخاب کنیم که این معیار ها را داشته باشد تا بتوانیم تصویر و پوشش مناسبی از داخل آسانسور دریافت کنیم.

برقراری امنیت در هر مکانی بسیار اهمیت دارد از همین رو باتوجه به حساس بودن شرایط بعضی از ساختمان های مسکونی و اداری و مهم بودن امنیت در آن ها در تمامی بخش های این ساختمان ها از جمله آسانسور هم دوربین های مدابسته نصب میشوند.

 

دوربین مداربسته برای آسانسور

 

بهترین دوربین مداربسته برای آسانسور

اگر میخواهید در آسانسور خود دوربین مداربسته نصب کنید و ایمنی آن را افزایش دهید میبایست ویژگی هایی رو در نظر داشته باشید. اصلی ترین ویژگی مورد نیاز دوربین مداربسته برای آسانسور یک لنز قوی با قابلیت WIDE میباشد. تا بتواند تصویر واضح و جامعی از کل فضای آسانسور را پوشش دهد.

محل قرار گیری دوربین باید به گونه ای باشد تا هم به صورت عمودی و افقی زاویه دید مناسبی را داشته باشد. این دوربین نیازی به وارم لایت بودن ندارد و باید در برابر نور زیاد کارایی خوبی داشته باشد و انعکاس نور در آن تاثیری نداشته باشد.

 

انواع دوربین مداربسته برای آسانسور

کارخانه های تولید دوربین مداربسته در ایران دوربین های متفاوت و زیادی را طراحی و تولید میکنند که خیلی از این دوربین ها قابلیت نصب در محیط های مختلف از جمله آسانسور را دارند. قیمت دوربین مداربسته تولید شده در ایران برای نصب در آسانسور نسبت به دوربین های برند خارجی قیمت مناسب تر و ارزان تری نیز دارند که میتوانید این دوربین ها را در قالب پکیج دوربین مداربسته ارزان نیز خرید نمایید تا بسیار به صرفه تر و ارزان تر باشد برای شما.

شما به چندین روش میتوانید یک دوربین مداربسته برای آسانسور نصب کنید اولین گزینه نصب دوربین مداربسته سیمی است که باید با سازنده آسانسور و نصب کننده دوربین این کار انجام شود تا از نظر اتصالات و جایگاه مناسب خوب نصب شود.

مطمعنا هزینه استفاده از دوربین مداربسته سیمی در آسانسور بیشتر خواهد بود از دوربین های وای فای بیسیم. اما برخی از شرکت های سازنده آسانسور قابلیت نصب دوربین مداربسته در آسانسور را برای خریداران فراهم میسازند تا به راحتی بتوانند آسانسور خود را به دوربین مداربسته مجهز کنند.

 

دوربین های مختلفی را شما میتوانید در آسانسور نصب نمایید در ادامه برخی از این دوربین ها را به شما معرفی میکنیم:

دوربین بیبی کم

دوربین دام

دوربین اسپید دام

دوربین sqt

شما از این دوربین ها میتوانید بر حسب بودجه و نیاز خود در آسانسور استفاده کنید.

شما میتوانید بسته به بودجه خود از هر یک از دوربین های بیسیم یاسیمی استفاده نمایید تنها تفاوت در هزینه نصب آنها خواهد بود و اختلاف قیمت این دوربین ها بسیار کم است. دوربین های بیسیم از لحاظ نصب قیمت پایین تری دارند که تصمیم به استفاده با خود شما خواهد بود.

ایمنی آسانسور برای یک ساختمان بسیار با اهمیت است زیرا در طول روز افراد مختلف و گوناگونی از طریق آسانسور بین طبقات جابجا میشوند. و در هنگام سرقت با توجه به نور کافی موجود در آسانسور تشخیص سارق بسیار راحت تر خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید