آموزش دوربین مدار بسته

توجه به مشخصه ها و ویژگی های یک برند دوربین مداربسته

ویژگی های یک برند دوربین مداربسته

در اینجا و این پست میخواهیم به بررسی ویژگی های یک برند دوربین مداربسته بپردازیم. در ادامه ویژگی های مختلفی را بررسی خواهیم کرد. پس تا پایان این مقاله مفید با ما همراه باشید.

برای خرید دوربین مداربسته توجه به برند دوربین مداربسته می بایست در بطن کار قرار گیرد. انتخاب یک برند از میان تمامی برندهایی که تعداد آن ها به بیش از 100 برند نیز می رسد، کار تقریبا دشواری است.

بنابراین می بایست در ابتدا برندهای مشهور را گلچین نمود و پس از اطلاع یافتن در خصوص هر یک از بندهای مختلف سرانجام یک برند را از میان آن ها برگزید.

 

ویژگی های یک برند دوربین مداربسته

 

توجه به نوع دوربین از ویژگی های یک برند دوربین مداربسته

یکی از ویژگی های یک برند دوربین مداربسته نوع خود دوربین است. دوربین مداربسته را می توان در قالب مدل های مختلفی تقسیم بندی نمود. با توجه به رواج استفاده از آن ها در سطح کشور برای جلوگیری از جرم و جنایت و نیز کنترل و حفاظت از محیط اطراف، افراد بسیاری رو به خرید دوربین مداربسته برای این منظور آورده اند.

که این افراد گزینه های بسیار زیادی پیش روی آن ها می باشد که با توجه به مدل های مختلفی که از دوربین ها وجود دارد، می تواند یکی از آن ها را برای مغازه یا فروشگاه خود برگزیند.

در ادامه به برخی از مدل های گوناگون دوربین مداربسته اشاره هایی خواهیم داشت تا افرادی که قصد خرید دوربین مداربسته دارند، بر حسب نیاز و سلیقه و کارکرد یکی از آن ها را برای خود گزینش و خریداری نمایند.

انواع دوربین مداربسته در ایران

اگر بخواهیم انواع مختلف دوربین مداربسته ارزان را یادآور شویم؛ می بایست آن ها را در دسته بندی های مختلف تقسیم نمود و بر حسب هر یک از آن دسته ها باز مدل ها و برندهای مختلف ایرانی و خارجی وجود دارد که پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان می باشد. بنابراین انواع مختلف دوربین های مداربسته را در زیر دسته بندی نموده ایم.

  • بر حسب سیگنال

دوربین های مداربسته را بر حسب سیگنال می توان به سه نوع: آنالوگ، آی پی (تحت شبکه) و دوربین مداربسته دو منظوره دسته بندی نمود که هر یک از این دوربین ها با برندهای مختلف و مدل های گوناگون در بازار موجود می باشند. قیمت دوربین مداربسته در نوع های مختلف متغیر است که برحسب ویژگی هایی که دارند قیمت ها افزایش پیدا میکنند.

  • از نظر شکل ظاهری

از نظر شکل ظاهری دوربین ها را به صورت کلی می توان در این دسته بندی قرار داد:

الف) دوربین های دام Dome

ب) دوربین های صنعتی

ج) دوربین های مینیاتوری

د) دوربین های مادون قرمز ir

ه) دوربین های اسپید دام (چرخشی Ptz)

هر یک از این دسته بندی های خود شامل دوربین های مداربسته زیادی می باشند.

  • بر حسب نوع قاب و پوشش

دسته بندی دیگر دوربین های مداربسته بر حسب نوع قاب و پوشش آن هاست که عبارتند از:

الف) دوربین های ضد آب قاب بزرگ

ب) دوربین های مخفی

ج) دوربین های قاب فانتزی

دیدگاهتان را بنویسید