دسته‌بندی نشده

ویژگی های دوربین مداربسته برای باغ ها

دوربین مداربسته برای باغ

امروز و در این مقاله از دژپا میخواهیم به بررسی و انتخاب یک دوربین مداربسته برای باغ بپردازیم. در ادامه به شما خواهیم گفت که اگر میخواهید برای باغ خود دوربین مداربسته نصب کنید چه دوربینی با چه ویژگی های انتخاب کنید. پس تا پایان این مقاله مفید با ما همراه باشید.

اگر شما هم در نواخحی خوش آب و هوا دارای باغ و ویلا هستید با توجه به شرایط آب و هوا شرجی یا غیر شرجی باید یک دوربین مخصوص آن منطقه و نوع معماری باغ خود انتخاب کنید.

امنیت باغ و ویلای شما ممکن است به خاطر محصولاتی که در آن پرورش میابند و یا اینکه شما دیر به دیر به آنجا سر میزنید برای شما بسیار مهم باشد به همین دلیل باید از یک دوربین ماربسته مکناسب در نواحی مختلف باغ استفاده نمایید تا امنیت باغ خود را تا حد مطلوبی افزایش دهید.

 

دوربین مداربسته برای باغ

 

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای باغ

همانطور که میدانید با ظهور دوربین های مختلف بهترین راه برای امنیت بیشتر باغ استفاده از دوربین های محافظتی است که حتی برخی از آنها قابلیت پلاک خوانی هم دارند. که میتوانید در جلوی درب باغ یا ویلای خود قرار دهید تا پلاک ماشین های ورودی به باغ خود را کنترل کنید.

علاو بر دوربین ها عمده باغ ها از نگهبان به صورت حضوری در باغ خود استفاده میکنند که در کنار نصب دوربین امنیت باغ یا ویلا به حد مطلوبی افزایش میابد.

برای خرید دوربین مداربسته برای باغ میبایست در ابتدا باید بودجه خود را برسی نمایید و حداکثر بودجه ای را که میتوانید برای خرید دوربین بگذارید چه بودجه ای است و با توجه به آن اقدام به خرید دوربین مناسب نمایید. اگر بودجه و قیمت دوربین زیاد برای شما مهم نیست میتوانید از دوربین های آی پی با رزولوشن 8 مگاپیکسل استفاده کنید.

اما اگرر بودجه شما اندک است میتوانید از دوربین های AHD با رزولوشن پایین تر و بدنه پلاستیکی استفاده نمایید که قیمت آن بسیار پایین تر است.

ویژگی دوربین مداربسته برای باغ

معمولا دوربین های با قیمت پایین تر و تکنولوژی پایین تر وضوع تصویر پایین تری دارند. ام خوب این به بودجه شما بستگی دارد که چه کیفیت و چه وضوح تصویری را از باغ و ویلای خود ببینید.

دوربین هایی که شما انتخاب میکنید باید در برابر سرما گرما و عومال محیطی بسیار مقاوم باشد. به شما پیشنهاد میشود حتی الامکان از دوربین های با جنس بدنه فلزی استفاده نمایید. چون استحکام و ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به دوربین های پلاستیکی دارند و دربرابر شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم تر هستند.

باید توجه داشته باشید تا دوربینی که انتخاب میکنید قابلیت دید در شب داشته باشد چون امنیت یک باغ یا ویلا در هنگام شب بسیار مهم تر از هر لحظه از شبانه روز است. دوربین ها برحسب دید در شب به دو دسته دید در شب نگی و سیاه و سفید تقسیم میشوند که بسته به نیاز خود میتوانید دوربین مناسب را تهییه نمایید.

یکی دیگر از موارد مهم در دوربین های مداربسته برای باغ این است که این دوربین زاویه دید بسیار خوبی داشته باشد تا بتواند نواحجی بیشتری را پوشش دهید و از دوربین کمتری استفاده شود.

بعض از دوربین ها قابلیت ضد آب دارند با توجه به اینکه دوربین های در محیط بیرونی نصب میشوند پیشنهاد میشود از دوربین های فلزی ضد آب استفاده کنید تا همیشه تصویر شما دریافت شود و با قعطی مواجه نشوید.

برای استفاده در باغ به شما پیشنهاد میشود از دوربین های سیمی استفاده نمایید تا در هنگام قعطی اینترنت دچار مشکل نشوید. همچنین دوربین های سیمی توسط نصاب ها بیشتر مورد استقبال است و کار راحت تری برای نصب دارند.

برخی از دستگاه ها و دوربین ها دارای قابلیت تشخیص و ثبت چهره دارند که میتوانند کمک شایانی به شما در پیدا کردن سارق یا عبور و مرور افراد نمایند که میتوانیداز دوربین با این ویژگی استفاده نمایید.

 

حال شما میتوانید با در نظر گرفتن مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم یک دوربین مناسب برای باغ خود انتخاب نمایید. که اگر بخواهید دوربین ارزان قیمتی انتخاب کنید میتوانید از پکیج دوربین مداربسته استفاده کنید که قیمت مناسب تری نسبت به دوربین تکی دارند.

 

 

۱ دیدگاه در “ویژگی های دوربین مداربسته برای باغ ها

دیدگاهتان را بنویسید