دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته سیستمی نظارتی و امنیتی در مراکز خرید 20

امروز و در این مقاله در دژپا موضوع دوربین مداربسته سیستمی نظارتی و امنیتی در مراکز خرید را میخواهیم باهم بررسی نماییم پس تا انتها با ما همراه باشید. امروزه برای هر فروشگاه و مراکز خرید نیاز به یک دوربین مداربسته جزء ضروریات به شمار می آید تا با بهره مندی از دوربین های مداربسته بتوان تا حد بسیار زیادی امنیت فروشگاه و مرکز خرید خود را تأمین نمایید.

بنابراین برای خرید دوربین مداربسته می بایست به نمایندگی های معتبر در سطح شهر مراجعه نمایید تا پس از خرید از نصب آن در مغازه و فروشگاه خود مطمئن گردید.

 

دوربین مداربسته سیستمی

دوربین مداربسته سیستمی نظارتی

امروزه با توجه به اینکه فروشگاه های زنجیره ای گسترده ای در سطح کلان شهرها و حتی شهرهای کوچک زده شده اند و روز به روز به تعداد این فروشگاه ها و اجناس گران قیمت در مغازه ها، کارخانه ها و سایر مراکز خرید وجود دارد، می بایست یک سیستم نظارتی بر این امر باشد که تمامی بخش بخش فروشگاه را تحت کنترل خود داشته باشد.

استفاده از دوربین مداربسته در پیشبرد این امر بسیار مثمر به ثمر بوده است و با نصب و راه اندازی این دوربین های مداربسته در فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف سیستم امنیتی مراکز نامبرده شده را تا حد اعلایی بهبود بخشیده است. بنابراین رشد و پیشرفت تکنولوژی در ساخت و تولید دوربین مداربسته به کسب و کارها کمک شایان توجهی نموده است تا با بهره مندی از این سیستم های امنیتی خیال هر فروشنده ای را از ربودن اجناس مغازه خویش آسوده خاطر نماید.

قیمت دوربین مداربسته سیستمس نظارتی

اگر شما هم به فکر کسب و کار در حوزه مربوط به فروش اجناس مدنظر خود دارید و فکر نظارت بر اجناس و ربوده شدن و سهل انگاری در هنگام فروش کالاها به خصوص در هنگام شلوغی مغازه شما را از این کار منع کرده است؛ خرید یک دوربین مداربسته می تواند شما را تشویق به این کار نماید و با نظارت دقیقی که روی جای جای مغازه صورت می گیرد، به راحتی می توانید کلیه اجناس خود را تحت سیطره خود قرار دهید.

بنابراین برای خرید دوربین مداربسته سیستمی نظارتی  پیش از هر کار دیگری اقدام ورزید. برای این کار لازم می آید که به نمایندگی های معتبر فروش دوربین مداربسته رجوع کنید تا علاوه بر سالم بودن دستگاه، نمایندگی های شرکت های تولیدی مختلف بتوانند دوربین مداربسته شما را برایتان در بهترین مکان مغازه و فروشگاه شما نصب نمایند تا پس از راه اندازی و نصب این دوربین ها بتوانید با خیالی آسوده تر به کار فروشندگی خویش روی آورید.

 

دوربین امنیتی بولت

این دوربین مدار بسته به دلیل داشتن ظاهری استوانه ای مانند گلوله دیده می شود. در واقع شکل منحصر به فرد این دوربین استفاده از آنها را در مکان های خاص و ثابتی مانند ورودی یا خروجی ساختمان ها امکان پذیر می نماید. از آنجایی قابلیت چرخش در این دوربین ها وجود ندارد برای تمرکز بر روی نقطه به خصوصی از دوربین مدار بسته بولت استفاده می شود.

دوربین امنیتی بی سیم داده ها را از طریق بی سیم به دوربین مدار بسته منتقل می نماید. این دوربین با استفاده از شبکه وای فای و بدون نصب سیم می تواند تصاویر را در فاصله های طولانی بر روی مانیتور یا سیستم گوشی های هوشمند نشان دهد. این دوربین مدار بسته دارای دو نوع دوربین آنالوگ و دیجیتال می باشد. کیفیت تصاویر در این دوربین بسیار بالا است.

دوربین مدار بسته هوشمند در صدا

از نوع جدیدترین نوع دوربین امنیتی موجود در بازار می باشد. این دوربین ها با استفاده از دستورات صوتی و بدون استفاده از دست می توانند تنظیمات امنیتی را انجام دهند. دارای قابلیت انعطاف پذیری و دوام بالایی نیز می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید