دسته‌بندی نشده

بهره مندی از مزایای دوربین مداربسته شبکه معرفی 8 ویژگی

مزایای دوربین مداربسته شبکه

مزایای دوربین مداربسته شبکه موضوعی است که امروز در بخش مقالات شرکت دژپا به آن خواهیم پرداخت. دوربین مداربسته تحت شبکه یا آی پی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته است که با خرید این نوع از دوربین ها از مزایای منحصر به فرد آن ها بیشترین بهره را برد. امکان مشاهده تصاویر ضبط شده در مغازه یا منزل خود از راه دور یکی از این دست مزیت هاست که تنها با وصل شدن به اینترنت می توان در هر جا و مکانی به آن دسترسی داشت.

 

مزایای دوربین مداربسته شبکه

مزایای دوربین مداربسته شبکه راباید بدانیم

اگر قصد خرید دوربین مداربسته شبکه را دارید؛ این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید. چرا که در ادامه این مطلب به ذکر برخی از مزایای دوربین مداربسته شبکه روی خواهیم آورد تا با داشتن اطلاعاتی از این دست، انتخابی شایسته برای بالا بردن سطح کیفی و نظارتی مغازه یا فروشگاه خود داشته باشید.

همانطور که می دانید؛ دوربین مداربسته شبکه یا آی پی نوعی سیستم دوربین مداربسته به شمار می آید که با تکیه بر پروتکل شبکه صورت می پذیرد. به این منظور که اطلاعات مربوط به سیستم کنترلی –  نظارتی منزل یا مغازه شما و ارسال تصاویر به آن از طریق  شبکه وایرلس و به صورت اینترنتی صورت می گیرد. نقطه مقابل این سیستم، دوربین مداربسته آنالوگ می باشد. دوربین مداربسته شبکه نسبت به سایر انواع دوربین های مداربسته نسل جدیدی از آن ها را به بازار معرفی کرده است و به نوعی جدیدترین دوربین مداربسته در بازار به شمار می آید. در ادامه به برخی از مزایای این نوع از دوربین ها پرداخته می شود.

برخی از مزایای دوربین مداربسته شبکه

با توجه به جدید بودن این نوع از دوربین های مداربسته و برطرف کردن محدودیت ها و مشکلات دوربین های مداربسته پیش از خود، می توان شاهد برتری ها و مزیت های چشمگیر دوربین مداربسته شبکه نسبت به دوربین های قبل بود. این مزیت ها عبارتند از:

  • نیاز نداشتن به کابل کواکسیال

با توجه به اینکه دوربین مداربسته شبکه برای انتقال داده می تواند از وای فای یا اینترنت موبایل استفاده کند؛ بنابراین هیچ گونه نیازی به کابل کواکسیال ندارد.

  • سیستم هوشمندی بالا

با داشتن دوربین مداربسته شبکه می تواند از در دست داشتن یک سیستم هوشمند منحصر به فردی بهره مند گردید. تجزیه و تحلیل محیط، تشخیص حرکت و دود، شمارش افراد و… همگی از خاصیت های هوشمند این سیستم به شمار می روند.

  • عدم محدودیت تعداد دوربین

هیچ گونه محدودیتی برای دوربین های نصب شده در سیستم امنیتی تحت شبکه وجود ندارد. همچنین این دوربین ها در قسمت پکیج دوربین مداربسته ارزان در صفحه اول سایت نیز وجود دارد که میتوانید آنها را هم بررسی نمایید.

  • دسترسی از راه دور

یکی از جذاب ترین امتیازهای تولید دوربین مداربسته شبکه امکان مشاهده تصاویر ضبط شده در دوربین های مداربسته به صورت آنلاین در هر نقطه و مکانی است که می توان از راه دور مغازه خود را کنترل کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت دوربین مداربسته شبکه بسیار مناسب میباشد که در مقابل امکانات آن بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید