دسته‌بندی نشده

مزایا و معایب دوربین مداربسته آنالوگ بررسی 7 مورد

معایب دوربین مداربسته آنالوگ

قبل از خرید دوربین مداربسته باید معایب دوربین مداربسته آنالوگ که جزء قدیمی ترین و ابتدایی ترین دوربین های مداربسته در بازار ایران به شمار می آیند را بدانیم. این نوع از دوربین ها دارای مزایا و معایبی هستند که از جمله مزایای آن ها می توان به قیمت پایین آن ها اشاره کرد که عده زیادی را به سمت خود جلب نموده است و از معایب آن می توان به امکان نویزگیری و کیفیت پایین آن اشاره کرد.

 

معایب دوربین مداربسته آنالوگ

چرا باید مزایا و معایب دوربین مداربسته آنالوگ را بدانیم

در این بخش قصد داریم تا دوربین مداربسته آنالوگ را بیش از پیش معرفی سازیم. به همین منظور پس از آشنایی مختصری با این دوربین رو به مزایا و معایب آن خواهیم آورد تا تمامی اطلاعات لازم برای خرید یک دستگاه دوربین مداربسته آنالوگ و یا صرف نظر کردن از این نوع از دوربین ها و روی آوردن به خرید سایر دوربین ها در دسترس مشتریان واقع گردد تا آنان خود با نگاهی ژرف تر و بر حسب نیاز و بودجه خود در خرید دوربین مداربسته اختیار تام داشته باشند.

همان طور که می دانید؛ دوربین مداربسته آنالوگ نسل ابتدایی و نخستین دوربین های مداربسته به شمار می آید که برای دریافت و یا ارسال اطلاعات صدا و تصویر از امواج آنالوگ مدد می گیرد. به واقع صدا و تصویر این دوربین ها توسط یک کابل دو رشته ای جداگانه منتقل می شوند که یک رشته از سیم ها در جهت جلوگیری از ایجاد نویز به سیم اصلی عمل می کند.

کیفیت این دوربین ها تابع امواج آنالوگ می باشد و از آنجایی که این امواج دائما در معرض نویز قرار دارند، بنابراین کیفیت بالا روی کیفیت تصویر این نوع از دوربین ها تأثیر بسزایی خواهد گذاشت. قیمت این دوربین ها نسبت به سایر دوربین ها ارزان تر است به همین علت طیف وسیعی از مردم به این نوع از دوربین ها روی می آورند.

مزایا و معایب دوربین مداربسته آنالوگ

پس از آشنایی با دوربین مداربسته آنالوگ در این بخش می خواهیم به مزایای آن اشاره کنیم. از جمله مزایای دوربین مداربسته آنالوگ می توان به:

  • قیمت پایین و ارزان
  • تنوع زیاد در بازار ایران
  • نصب ساده این دوربین ها نسبت به دوربین های دیجیتال

اشاره  کرد و از جمله معایبی که این نوع از دوربین ها دارند نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت پایین این نوع از دوربین ها نسبت به دوربین های دیجیتال
  • امکان نویزگیری
  • هزینه بالای سیم کشی
  • ارتباط بی سیم با کیفیت پایین و نامطمئن

بررسی معایب و مزایا و خرید دوربین مداربسته ارزان

پس از بررسی مزایا و معایب دوربین های مداربسته میتوانید با بررسی قیمت ها یک دوربین مداربسته ارزان و یا یک پکیج دوربین مداربسته ارزان را از سایت دژپا خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید