آموزش دوربین مدار بسته

نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل و کامپیوتر شخصی

نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته

امروز و در بخش مقاله دژپا میخواهیم به معرفی نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته که یک نرم افزار کاربردی و مهم است بپردازیم. در ادامه به معرفی و بررسی این برنامه میپردازیم.

برای انتقال تصویر دوربین های مداربسته روی موبایل یا کامپیوتر شخصی خود در وهله نخست می بایست با داشتن یک مودم و اشتراک اینترنتی به اینترنت وصل شوید تا پس از طی شدن مراحل اولیه انتقال تصویر مثلا برای انتقال تصویر از طریق موبایل برنامه ای را روی گوشی خود باید نصب کنید و با تنظیمات اعمال شده در هر نقطه ای تصاویر را در گوشی خود مشاهده کنید.

نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته

ویژگی های نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته

در این بخش می خواهیم در مورد انتقال تصویر در دوربین های مداربسته صحبت کنیم تا بتوان تصاویر ضبط شده دوربین های مداربسته را به راحتی در کامپیوتر، لب تاب و یا حتی تلفن های همراه هوشمند خود در هر جا و مکانی مشاهده کنید.

به واقع با انتقال تصویر به دستگاه های مورد نظر می توانید از راه دور نظارتی بهتر و دقیق تر از محل مورد نظر خود داشته باشید. بنابراین در ادامه به مراحل مورد نظر برای انتقال تصویر خواهیم پرداخت تا با آن به طور کامل آشنایی صورت گیرد.

مراحل مختلف انتقال تصویر از دوربین های مداربسته

برای انتقال تصویر از دوربین های مداربسته به ابزار آلات شخصی خود همچون لب تاب یا تلفن همراه و نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته می بایست در ابتدا وسیله مورد نظر شما به شبکه های اینترنتی وصل شده باشد و با داشتن یک دستگاه مودم و اشتراک آن می توانید گوشی و کامپیوتر خود را به اینترنت متصل کنید.

با داشتن این دستگاه ها در مرحله بعد بایستی مراتب را برای اتصال سخت افزاری مودم و دستگاه DVR به کامپیوتر خود صورت دهید تا با تنظیمات شبکه روی دستگاه DVR و تنظیمات انتقال تصویر روی مودم بتوانید تصاویر ضبط شده را از طریق کامپیوتر شخصی یا موبایل خود به راحتی بازیابی و مشاهده کنید.

 

انتقال تصاویر با دانلود نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته

برای انتقال تصویر به روی موبایل باید روی موبایل خود برنامه ای را نصب کنید تا به این منظور انتقال تصویر روی موبایل شما صورت پذیرد. برنامه های  MEYE , ASEE یا QMEYE جدیدترین برنامه های موجود برای انتقال تصویر از طریق موبایل به شمار می آیند.

با نصب هر یک از این برنامه ها روی گوشی خود و تنظیمات داخلی آن و انتخاب دوربین مورد نظر و تعریف آن بر روی گوشی تلفن خود می توانید در هر نقطه و هر جا و مکانی که هستید و در هر زمانی به راحتی انتقال تصویر دوربین های مداربسته را در گوشی خود داشته باشید تا حتی در طول سفر نیز منزل خود را از راه دور کنترل و نظارت کنید.

 

از چه دوربینی برای برای کیفیت بالاتر استفاده کنم؟

باتوجه به قیمت دوربین مداربسته نوع و امکانات یک دوربین بسیار متفاوت است و اما با توجه به تولید دوربین مداربسته ارزان در داخل ایران میتوانید انواع پکیج دوربین مداربسته را خرید نمایید که از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید