آموزش دوربین مدار بسته

کاربرد ویدیو HD دوربین مدار بسته 2 کاربرد اصلی

ویدیو HD دوربین مدار بسته

ویدیو HD دوربین مدار بسته یکی از ویژگی های مهم در دوربین مدار بسته به شمار می رود. در واقع استفاده از آن در دوربین می تواند به ما تصاویری با کیفیت بالا را ارائه دهد. وضوح تصویر در ویدیو HD از 3 تا 5 مگاپیکسل متغیر می باشد. این بدان معناست که می توانند از جزئیات موجود در صحنه اطلاعات دقیقی را ضبط نمایند.

 

ویدیو HD دوربین مدار بسته

کاربرد ویدیو HD دوربین مدار بسته

یکی از ویژگی هایی که یک دوربین مدار بسته مناسب باید داشته باشد ویدیو HD می باشد. توجه به اینکه امروزه دوربین های مدار بسته را می توان یکی از عوامل مهم در ایجاد امنیت خود و اطرافیانمان مطرح کرد می توان گفت که از دوربین های مدار بسته به عنوان یک سرمایه گذاری در تجارت و انواع مشاغل می توان استفاده نمود. در واقع این دوربین ها برای محافظت از املاک و جان انسان ها طراحی شده اند.

کاربرد ویدیو HD دوربین مدار بسته ارزان

ویدیو HD  را می توان به عنوان یک ویژگی برتر در دوربین های مدار بسته مطرح کرد. در واقع دوربین های مدار بسته با داشتن ویدیو HD  می توانند تصاویر بسیار واضحی از جزئیات دقیقی مانند حالت های چهره، شماره پلاک ها و موارد دیگر را به ما ارائه دهند. ویدیو HD قادر است تقریبا وضوح تصویری 3 تا 5 برابر بیشتر نسبت به دوربین های آنالوگ استاندارد داشته باشد که این امر خود گویای آن است که وجود ویدیو HD در دوربین مدار بسته ارزان بسیار واجب می باشد.

وضوح تصاویر در ویدیو HD

وضوح تصویر در دوربین مدار بسته کوچک و بزرگ می تواند متفاوت باشد. وضوح 1 مگاپیکسل ( 720p )و یا بالاتر در دوربین های مدار بسته در نظر گرفته می شود. دوربینی که دارای وضوح 2 مگاپیکسلی می باشد می تواند تصاویر HD به ما  ارائه دهد. دوربین هایی با وضوح بالاتر مانند 8 مگاپیکسلی یا 4K فوق العاده ترین نوع وضوح را در دوربین های مدار بسته با کیفیت HD تولید می نمایند.

نکته حائز اهمیت در دوربین های مدار بسته با ویدیو HD استفاده از بزرگنمایی دیجیتالی می باشد به طوری که کیفیت تصاویر بدون هیچ گونه تغییری همانطور باقی می مانند و  تصاویر تار یا دارای نویز نمی شوند. از این رو برای خرید دوربین های مدار بسته حتما به این نکته توجه نمایید که دوربین مورد استفاده در آنها دارای ویدیو HD باشد.

دیدگاهتان را بنویسید